GO AND FUCK YOURSELF

 
Ibland blir man rätt arg. Inte bara arg utan rasande jävla arg. Så arg att man bara vill slå skiten ur någon, ja, man ska inte slåss och våld är dåligt men ibland kan människor vara så dumma och själviska att dem faktiskt kan förtjäna en riktigt rejäl käftsmäll. Usch och fy. Är så arg att jag skakar och då är det rätt svårt att vända andra kinden till och bara vara tyst. Man ska alltid säga ifrån om någon behandlar någon fel - det är ett måste. Men om det handlar om någon annan, var drar man då gränsen mellan låta personen i fråga ta hand om det själv och ställa sig upp och säga ifrån för man vill visa hur mycket man bryr sig om den personen och visa att man står bakom den? Att skydda sina egna, vad det än gäller. Visa att dem inte är ensamma. Visa att det är okej för dig att vara tyst och att du inte behöver höja rösten men att om du vill, och behöver, så kommer jag alltid vara där för dig och have your back. Alltid, när som helst, hur som helst.
 
 

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0