PANIK

Igår när jag var klar med mitt schema och skulle köra tillbaka till jobb så blev jag lite vilsen. Det kan ha varit värmen. Det kan ha varit att jag var rätt trött. Iallfall. Jag går omkring i ungefär 10 minuter och letar efter bilen och får till slut smått panik eftersom jag nu börja inbilla mig att jag glömt låsa den och den nu är stulen. Hur förklarar man för sin chef att arbetsbilen blivit stulen? Kommer jag få betala? Och till slut. Måste jag nu gå in till kontoret?
Efter ett par djupa andetag och svettdroppar kom jag på att jag är helt jävla dum i huvudet.
Där går jag omkring och nästan gråter för jag inte hittar bilen, arbetsbilen. Tror ni inte att jag har gått och letat efter mina pärons bil i stället..? Dumbass.
Jag började iallfall inte gråta. Och jag behövde inte betala något. Och jag slapp gå hem. Tur det.
 
D6e554f63dfdc0ec737451d7dbd4232b_large

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0