MOT UDDEVALLA


Jag är på rymmen för tillfället hehe.
Nej, men jag sitter på en buss upp mot Uddevalla för att hälsa på faster och hennes familj. En fem timmar lång bussresa, inte det roligaste men det går inga tåg direkt till Uddevalla. Fast jag har ju mina serier och det finns internet och allt på bussen så det är rätt mysigt måste jag säga. Bara den där jävla solen slutar skina och bländar mig och skärmen. ¨Får ju inte se de romantiska scenerna i serierna, bara massa smack och kyssljud. Känner mig lite som ett pervo som sitter och tjuvlyssnar på någon...


Bländad tjej.


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0