GAGA OHLALA

 
Så förra torsdagen var det äntligen dags för Lady Gaga. Igen. Den andra konserten jag ser med henne och denna var minst lika bra som den förra.
Jag kan tyvärr inte skryta om att jag sett många artister live - än iallfall, men jag har inga tvivel på att Gaga är en av de bästa liveartisterna där finns. Hon håller inte i en konsert utan i en show. I en show där det hela tiden händer något. Där hon pratar med fansen. Där hon hela tiden gör det spciellt och gör showen speciell för det land hon är i. Det var därför vi åkte till Stockholm och såg henne och inte bara över till Köpenhamn. Gaga vill man se i sitt hemland, det vill jag lova. Hon tar emot presenter. Hon underhåller publiken när det blir strömavbrott. Hon tar upp fans på scenen. Hon gör allt man ska göra. Vi får varenda person i publiken att vara med, var man är sitter eller står. Alla sjunger med, alla skrattar, alla gråter och alla håller uppe sina 'paws'.
 
Har inte orkat lägga upp det jag själv filmade med hittade detta på youtube ♥
 
 
 
 

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0