Blixtrar och dunder, magiska under

Har tyvärr inte hunnit eller varit på humör för att blogga idag. Vaknade på helt fel sida och det var så klart den jävla åskans fel. Visst åska är mysigt när det är kväll och man är uppe men absolut inte när amn ligger och sover med öppet fönster! Sa ju att jag var på dåligt humör.. och såklart kunde jag inte somna om så det var bara att stiga upp. Och jag vill bara säga att detta var första gången på två veckor som jag steg upp före kl. 12. Och inte nog med det så blev både jag och mamma väldigt arga när vi börja snacka om syrrans rättegång som är om 2 och en halv vecka. orkar inte gå in på vad som hände, läs sisterhood. Orkar inte gå in på vad det var som gjorde mig och mamma så arga men det kommer väl komma mer om det enda fram till rättegången. Fast nu ska jag gå och göra mig själv glad. Manikyr och pedikyr står på schemat.Hejdå!


love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0